sábado, 1 de marzo de 2008

E de Estàs - entrevista per telèfon 4

- ¿Sí?
Mireia- Hola.
- Hola.
M- ¿Es usted el señor […]
- Sí.
M- Es que antes se ha puesto su mujer y no…
- Sí, sí, és que m’ha dit que l’altre telèfon no la sentia bé.
M- Ja. Aviam li explico, li hem enviat una carta fa quatre setmanes, una carta certificada.
- Sí, de que?
M- De l’Ajuntament, invitant-lo a participar en un projecte que es diu El Poder de la Convocatòria...bueno, no sé si li va arribar la carta
- Ah! Pues no sé
M- Era...
- No me’n recordo, no eh
M- Perquè en principi l’objectiu del projecte era convidar a diferent gent de Terrassa a participar en el projecte. No necessariament les persones convidades haurien de tenir un vincle amb el context artístic i la intenció també era saber quins havien sigut els motius de les persones per assistir a la convocatòria o per no assistir. I una mica li trucàvem per això, per saber perquè no havia vingut a la Sala Muncunill a dipositar la seva lletra.
- No estic enterat i tampoc m’interessa molt les convocatòries aquestes.
M- Ja, bueno, jo m’imagino que no li pugui interessar, una mica per això també trucàvem.
- Doncs imagines bé, eh
M- Doncs sí que va rebre la carta?
- Doncs gràcies per trucar, doncs no ho recordo eh, ara fa quatre setmanes.
M- D’acord. Bueno, gràcies pel seu temps eh.
- De res. Adiós.
M- Adéu siau, bona tarda, déu.

No hay comentarios: